laatste nachtje Hoooors - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rianne Hoeijmakers - WaarBenJij.nu laatste nachtje Hoooors - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rianne Hoeijmakers - WaarBenJij.nu

laatste nachtje Hoooors

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

07 September 2014 | Nederland, Nederland

Bon nochi,

Nu is het dan eindelijk zover! Mijn avontuur gaat beginnen! De laatste 2 weken waren in 3 woorden druk, druk en DRUK! 2 weken geleden hebben we 3 dagen kamp gehad in Eerbeek om je buddy's te leren kennen, je bewust te worden dat je in een andere cultuur terecht komt en daar te gast bent en slapen in een tent met 5 graden is een NOT DONE is! haha afgelopen week de intensive week gehad op school waar we uitleg hebben gekregen over het project, de assignments die we moeten doen in Curaçao en vooral het engels praten een belangrijk punt is en vooral het Afrika-museum een hoogtepunt was in deze week. Laten we dan toch maar stellen dat we de komende 15 weken vooral weinig engels gaan spreken, maar Papiamento en Nederlands de taal is daro.

Afgelopen vrijdag heb ik mijn hajjewahfeestje gehad, wat een erg gezellig en geslaagd feestje was. Dat betekend dat ik maar vaker weg moet gaan om zo een leuk feestje te geven hahah.. (maar staat niet in mijn planning). Zaterdag was grote kofferpakdag.. OLE, t enige is, gaat t passen? Heb ik alles bij me? Oh dat moet er nog in.. Ga ik nu niet over mijn aantal kilo's? Maar ook besef je toch dat je echt bijna gaat vertrekken, maar het is nog niet voor te stellen dat ik morgen in het vliegtuig zit naar 15 weken avontuur. Vanmorgen en vanmiddag is de familie nog 'afscheid' komen zeggen, en dan is het nu dus echt zover dat ik kan zeggen... ik ben er helemaal klaar voor en ik heb er onwijs veel zin in!

Ik hou jullie op de hoogte! En we zien elkaar met kerst! Het klinkt ver weg, maar zoals de meeste zeggen: Ga genieten voor je t weet ben je weer terug!

Ayo Ayo

Liefs Rianne

  • 08 September 2014 - 00:28

    Nicole:

    Geluuf mej, den tied vluug doa. Al hebbe ze doa alle tied van de werreld.
    Geniet van zon, zee, strand en amstel brightjes (die godde missen as ge wer terug ziet, want die hebben ze allien doa).
    Hiel vul plezeer!!!

    xxx Nicole

  • 08 September 2014 - 17:49

    Marion:

    hey Rianne, Namens Huub en mij:waanzinnig veel succes en plezier gewenst.Wat een belevenis!
    Geniet !!!!

  • 08 September 2014 - 22:54

    Yvonne:

    Hoi Rianne,

    We wensen jou heel veel plezier en succes en een mooie en leerzame tijd daar. Geniet er maar van en take care. we zullen je verhaaltjes lezen.
    Groetjes vanuit Horst.

    Theo en Yvonne de de club van 6

  • 09 September 2014 - 13:19

    Marion En Ron:

    Ha Rianne, terwijl wij hier onder een bewolkte lucht zitten, geniet jij vast van een heerlijke cocktail op een terrasje onder een stralende ABC-zon! ☀️☀️☀️
    Effe bijkomen van de reis en dan vol frisse moed aan de slag met jullie project. Veel succes en vooral ook op ontdekking gaan en flink genieten, ENJOY!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Actief sinds 08 Aug. 2014
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 5094

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 23 December 2014

My adventure at Curacao

Landen bezocht: